Prima pagina » Campania de constientizare

Campania de constientizare



Masurile de informare si publicitate referitoare la interventiile fondurilor europene au in vedere cresterea notorietatii si transparentei actiunii Uniunii Europene si formarea unei imagini omogene a interventiilor respective in statele beneficiare.

Activitatea de informare si publicitate constituie obiectul unui set de masuri ce stabileste principalele directii de actiune in vederea indeplinirii cerintelor Uniunii Europene legate de activitatea de informare si publicitate. Campania de constientizare vizeaza consolidarea actiunilor catre un mesaj centrat atat pe obiectivul general al campaniei, de recunoastere a investitiei Uniunii Europene in resursele umane cat si pe obiectivul  acestui proiect - de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale pentru 1200 de manageri de micro-intreprinderi si IMM-uri prin programe de formare si servicii inovatoare de consiliere in vederea dezvoltarii de practici antreprenoriale noi.

Obiective generale ale campaniei de constientizare:

• promovarea activitătilor si  rezultatelor proiectului pe toată durata implementarii acestuia.
• asigurarea transparentei activitătilor proiectului in conformitate cu politicile de comunicare promovate de Uniunea Europeană prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane – POSDRU.
• informarea corecta si constanta a publicului larg asupra stadiului de derulare si rezultatele obţinute prin implementarea proiectului "Dezvoltarea spiritului antreprenorial , a competentelor manageriale  si cresterea competitivitatii in afaceri".
• asigurarea acuratetii informatiei  in ceea ce priveste proiectul "Dezvoltarea spiritului antreprenorial, a competentelor manageriale  si cresterea competitivitatii in afaceri" derulat, inclusiv prezentarea etapelor parcurse şi a beneficiilor pentru societate.

Obiective specifice ale campaniei de constientizare:

• constientizarea membrilor grupului tinta privind oportunitatile existente in mediul de afaceri , strategii de dezvoltare durabila;
• promovarea antreprenoriatului in randul membrilor grupului tinta;
• atragerea participantilor la cursurile de formare si la serviciile de consiliere si coaching.


CONFERINTE DE PRESA MATERIALE DE PROMOVARE
ARTICOLE DE PRESA NEWSLETTERE
SEMINARII  CAMPANIE OUTDOOR

Vizitatori: 67143
MASS MEDIA

Acest kit vi-l dedicam dvs, jurnalistilor si celorlalti reprezentanti mass media, parteneriii nostri in comunicarea cu publicul larg.


DOCUMENTE

In aceasta sectiune veti gasi documentele necesare inscrierii la cursuri.